Afgelopen weken is er weer een Nederlandse ‘Icoon’ uit het Retail straatbeeld kopje onder gegaan: Intertoys. Wie is er vroeger niet geweest voor een doosje Lego of ander speelgoed? Wie is er voor zijn kinderen niet geweest voor een Xbox spel? We kennen het allemaal en toch heeft ze het niet gered…

Althans, voor een deel… De Franchisewinkels geven namelijk aan hoe dan ook door te gaan. Want die zijn niet failliet! Dat bewijst maar weer dat eigenaarschap cruciaal is voor succes en continuïteit op de lange termijn. Lees hier hoe Intertoys ondernemers dit zien:

Wij weten uit ervaring dat gevoeld eigenaarschap door medewerkers voor blijvend succes zorgt. Wij geloven ook dat mede-eigenaarschap van medewerkers uw onderneming vleugels geeft! Wij realiseren eigenaarschap van uw strategie en vooral de executie ervan en daarmee blijvend betere bedrijfsprestaties. Weten hoe we dat doen? Dat kan je hier lezen:

Leave a comment

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *